onsdag 18 april 2012

Föreläsning i Skövde

I går var jag på en trevlig föreläsning på Drivhuset i Skövde.Fick tipset på Underbara Claras blogg.
Jag hör ju inte till dem som ska starta digitalt företag då jag är pensionär men jag tyckte det var kul att lära mig hur det fungerar.
Mitt 11-åriga barnbarn har peppat mig att starta den här bloggen så hon är min mentor.
Dagen var bra och jag pratade med kreativa kvinnor som jag inte träffat annars.Retro Olivia var klädd som kvinnorna i min barndom,Stilfullt och elegant med högsta kvalite.
Tack Clara och Annakarin för fint framförande

Olivia Bonnevier Annakarin Nyberg och Clara Lidström samtalar i pausen.

1 kommentar:

  1. Hej! Vilken trevlig bild!

    Det var trevligt att träffas i onsdags, undrar om du inte kan ha varit den som åkt längst för att gå på föreläsningen, förutom föreläsarna från långt upp i norr då förstås.

    SvaraRadera